۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶

رئیس اداره آمار راه و شهرسازی اردبیل:

اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل پاسخگوی نیازها نیست

اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل پاسخگوی نیازها نیست

اردبیل-رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اعتبارات حوزه فاوای راه و شهرسازی اردبیل با توجه به افزایش قیمت سخت افزارها پاسخگوی نیازها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین خان سلطانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل با توجه به افزایش قیمت سخت افزارها در چند سال اخیر پاسخگوی نیازها نیست.

وی از تأمین اعتبار برای برخی قسمت‌ها از محل‌های سازمان ملی و پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد سخت افزارهای راه و شهرسازی اردبیل ارتقا یافته و به‌روزرسانی انجام شده است.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه نرم افزار این اداره کل پشتیبانی، تهیه سرویس، نصب، پیاده سازی، نگهداری، آماده سازی زیرساخت و آموزش بیش از ۱۰۰ نرم افزار را برعهده دارد.

خان‌سلطانی به حوزه سخت افزار این اداره اشاره کرد و افزود: در حوزه سخت افزار بالغ بر ۱۰ دستگاه سرور و ۲۰۰ دستگاه کامپیوتر راه اندازی شده که وظیفه بروز رسانی و نگهداری این دستگاه‌ها بر عهده اداره فاوا است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای مجازی با توجه به گسترش تهدیدات اخیر تغییرات اساسی در زیر ساخت‌های موجود انجام شده است و با انجام جداسازی منطقی اینترنت سعی شده نسبت به امکانات موجود و اعتبار موجود در این زمینه بالاترین سطح امنیت برقرار شود.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از جلسات اداره کل از این طریق انجام می‌شود، گفت: همچنین در سال‌های اخیر با توجه شیوع کرونا زیرساخت‌های لازم جهت برقراری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس پیاده سازی و پشتیبانی شده است.

کد خبر 5712962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha