مقام روسی:

اسرائیل با چهار فروند اف۱۶ از بلندی‌های جولان به دمشق حمله کرد

اسرائیل با چهار فروند اف۱۶ از بلندی‌های جولان به دمشق حمله کرد

معاون مرکز مصالحه و آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که حملات دیروز (یکشنبه) به دمشق با چهار جنگنده اف-۱۶ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اولگ گورینوف، معاون مرکز مصالحه و آشتی روسیه در سوریه مستقر در لاذقیه، با اشاره به حملات دیروز رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه که خسارات جانی و مالی قابل توجهی برجای گذاشت، با چهار فروند جنگنده اف ۱۶ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این حمله ۵ تن کشته و ۱۵ نفر زخمی شده‌اند، گفت: از ساعت ۰۰:۲۲ تا ۰۰:۲۷ دقیقه بامداد ۱۹ فوریه، چهار فروند جنگنده اف -۱۶ تاکتیکی نیروی هوایی اسرائیل، از بلندی‌های جولان حمله موشکی را علیه دمشق صورت داد. در نتیجه این حمله، ساختمان‌های مؤسسه فنی هنرهای تجسمی و مرکز فرهنگی در دمشق تخریب شدند.

به گفته وی، جدای از این تلفات و قربانیان، در نتیجه حمله پهپادی تروریست‌ها به منطقه مشاریه، چهار سرباز سوری نیز کشته شدند.

کد خبر 5713344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      روسیه که ایران به خاطر آن خودشو در جهان بدنام کرده با اینکه می دانسته ولی به ایران و دمشق نگفته اسراییل دارد با چهار فروند اف شانزده حمله می کند چون روسیه با اسراییل سر اینکار توافق دارند که کاری به کار اسراییل در هدف قرار دادن نیروهای ایرانی در دمشق نداشته باشه