۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نقش آفرینی مربیان معارف اسلامی در انتقال علم قابل ستایش است

نقش آفرینی مربیان معارف اسلامی در انتقال علم قابل ستایش است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نقش آفرینی مربیان معارف اسلامی در انتقال علم قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز جمعه طی بازدید از فرآیند آزمون جامع مربیان طرح «امین ویژه مدارس» اظهار کرد: علم و دانش زمانی ارزش پیدا می‌کند که بتوان آن را به دیگر افراد نیز منتقل کرد.

وی نقش آفرینی مربیان معارف اسلامی در رساندن دین خدا به مردم را قابل ستایش عنوان کرد و افزود: عالمی که با مشقت علم بیاموزد و آن را به دیگران انتقال دهد در قیامت سربلند است و پاداش اعمال خود را دریافت می‌کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جایگاه آموزش در تعالی زندگی فردی و اجتماعی، اضافه کرد: در دنیای امروز که هر لحظه در حال تغییر و تحولات است کسب علوم جدید از ضروریات است.

شرکت ۸۴۰ طلبه در طرح امین مدارس گیلان

حجت الاسلام میر هاشمی معاون تبلیغ امور فرهنگی حوزه علمیه امیر المومنین با اشاره به اینکه گیلان هزار و۴۰۰ طلبه دارد، افزود: در مجموع ۸۴۰ طلبه خواهر و برادر در طرح امین مدارس شرکت کردند و مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور طرح امین از سال ۸۴ در مدارس گیلان اجرایی شده است، ادامه داد: در حال حاضر طرح امین در ۸۴۰ مدرسه گیلان اجرا شده است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: در این طرح، طلاب بعد از پذیرش و دریافت کد تبلیغ وارد مهارت خانه طلاب شده و بعد از گذراندن ۲ آزمون به عنوان مربی تبلیغ در طرح امین پذیرفته می‌شوند.

کد خبر 5717910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha