۷ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد؛

اطلس سرمایه گذاری پنجره واحد جذب سرمایه در خراسان جنوبی

اطلس سرمایه گذاری پنجره واحد جذب سرمایه در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی به عنوان پنجره واحد سرمایه گذاری استان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان شب گذشته در مراسم رونمایی از اطلس سرمایه گذاری استان با حضور استاندار، معاونان وی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی بیان داشت: اطلس سرمایه گذاری استان با رویکرد علمی و تحلیلی مبتنی بر آخرین قوانین و مقررات و اطلاعات دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز به مرحله کلید تحویل در این خصوص رسیده‌ایم، گفت: از اطلس سرمایه گذاری استان به عنوان تنها پروژه تعاملی استان می‌توان یاد کرد.

به گفته وی همه دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اطلاعات مربوط به حوزه خود را در این زمینه در اختیار ما گذاشته‌اند تا بتوانیم اطلس سرمایه گذاری استان را به درستی تهیه کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی افزود: اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی از قابلیت مهم به روز رسانی به دلیل تغییر در قوانین و مقررات برخوردار است.

ذاکریان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی خواست همان‌طوری که در ابتدای انجام این کار با دادن اطلاعات لازم ما را یاری کردند، در به روز رسانی اطلس سرمایه گذاری استان نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از اطلس سرمایه گذاری استان به عنوان پنجره واحد سرمایه گذاری خراسان جنوبی می‌توان یاد کرد، عنوان داشت: ملاک اصلی برای همه دستگاه‌های اجرای استان از این به بعد در خصوص سرمایه گذاری، اطلس سرمایه گداری خراسان جنوبی است.

وی از تدوین دو کتاب در حوزه سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری استان با توجه به مزیت‌های شهرستان‌ها در حوزه صنعت، معدن، گردشگری، کشاورزی و… به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: کتاب مشوق‌های قانونی سرمایه گذاری ایران با توجه به آخرین قوانین و مقررات ابلاغی نیز به چاپ رسیده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به نسخه الکترونیکی این دو کتاب دستیابی داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید صیاد صید سرمایه گذاری در خراسان جنوبی باشند.

کد خبر 5719226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha