هشدار حماس درباره جنایات شهرک‌نشینان/فراخوان بسیج عمومی فلسطینیان

هشدار حماس درباره جنایات شهرک‌نشینان/فراخوان بسیج عمومی فلسطینیان

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که جنایات تروریستی شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست بیانگر ترس و وحشت آنان به سبب پایداری و مقاومت ملت فلسطین در سرتاسر کرانه باختری است.

قاسم ساکنان شهرک حواره، عصیره و دیگر مناطق در سرتاسر کرانه باختری را به خیزش سراسری علیه اشغالگران و دفاع از خانه‌های فلسطینیان در برابر عربده‌کشی شهرک‌نشینان فراخواند.

وی عنوان کرد که تنها مقاومت می‌تواند به جنایات دولت تندرو رژیم صهیونیستی پایان داده و اشغالگران را از این سرزمین بیرون براند.

در همین رابطه، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس فلسطینیان را به بسیج عمومی و رویارویی یکپارچه با اشغالگران صهیونیست دعوت کرد.

وی عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان کرانه باختری و قدس را به بسیج عمومی و رویارویی یکپارچه با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی در حمایت از ساکنان شهرک حواره در نابلس و به منظور گرفتن انتقام خون شهدا در این شهر فراخواند.

صالح العاروری در اظهاراتی تصریح کرد که مقاومت تنها راه ما برای پاسخ گویی به جنایات و عربده کشی صهیونیست های اشغالگر و دفاع از حقوق سلب شده و سرزمین و مقدسات اشغال شده و در راس آن مسجد مبارک الاقصی است.

کد خبر 5720343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha