۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

کارشناس هواشناسی بوشهر:

تداوم ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ دمای هوا کاهش می‌یابد

تداوم ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ دمای هوا کاهش می‌یابد

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم ناپایداری‌های جوی در استان خبر داد و گفت: از فرداشب دمای هوا در سطح استان کاهش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز امکان افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در سطح استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: فردا نیز وقوع ناپایداری و بارش پراکنده در ارتفاعات شرقی استان مورد انتظار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت وزش باد نسبتاً شدید و تندباد لحظه‌ای در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا شب تا پایان هفته جوی پایدار برای استان پیش بینی می‌شود و احتمال کاهش نسبی دما نیز در این مدت وجود دارد.

مساعدی بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران، رعدوبرق و در صبح مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل طی ساعاتی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5720485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha