۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱

توسط انتشارات کانون پرورش فکری؛

شش «رمان نوجوان امروز» تجدیدچاپ شدند

شش «رمان نوجوان امروز» تجدیدچاپ شدند

شش‌عنوان کتاب پرمخاطب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدیدچاپ شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شش عنوان کتاب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی توسط این‌نهاد فرهنگی تجدیدچاپ شده‌اند.

«بنفشه‌ها هم می‌خندند»، «لالو»، «غریبه و دریا»، «تپش»، «گذر از کوه کبود» و «بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج» عنوان‌های این رمان‌ها هستند که برای مخاطبان ۱۵ سال تولید شده‌اند. «بنفشه‌ها هم می‌خندند» به نویسندگی رفیع افتخار که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده بود اکنون به مرحله دوم چاپ رسیده است.

«لالو» نوشته یوسف قوجق نیز که برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ از سوی کانون منتشر شد، به چاپ پنجم رسید و تاکنون ۲۸ هزار نسخه از آن منتشر شده است. رمان «غریبه و دریا» نوشته جمال‌الدین اکرمی و «تپش» نوشته رفیع افتخار به ترتیب در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ منتشر شد و اکنون هر دو به چاپ دوم رسیده است. رمان «گذر از کوه کبود» نوشته محمدعلی علومی برای اولین بار سال ۱۳۹۱ به چاپ رسید و اکنون بعد از ۱۰ سال به چاپ سوم رسیده است.

«بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج» نوشته سیامک گلشیری نیز اولین بار سال ۱۳۹۳ از سوی کانون منتشر شد و چاپ چهارم آن به تازگی روانه بازار و تاکنون ۲۰ هزار و ۵۰۰ نسخه از آن منتشر شده است.

هر یک از این رمان‌ها در چاپ جدید با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه توسط کانون پرورش فکری بازنشر شده است.

کد خبر 5720740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha