۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳

کارگاه‌های تصویرسازی رضوی برگزار شد/ روایت سیره امام رئوف

کارگاه‌های تصویرسازی رضوی برگزار شد/ روایت سیره امام رئوف

کارگاه‌های تصویرسازی رضوی در چهار بخش پوستر، تصویرسازی، کارتون و پرچم و کتیبه در جوار حرم متبرک امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، بیستمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در قالب کارگاه‌های تصویرسازی رضوی در چهار بخش پوستر، تصویرسازی، کارتون و پرچم و کتیبه در جوار حرم متبرک امامزاده صالح (ع) از روز چهارشنبه دهم اسفند به مدت سه روز برگزار شد.

پوریا اسراری دبیر اجرایی کارگاه‌های تصویرسازی رضوی، با اعلام جزئیات برگزاری این کارگاه‌ها گفت: بخش گرافیک جشنواره ملی گرافیک رضوی در چهار بخش پوستر، تصویر سازی، کتیبه پرچم و کارتون فعالیت دارد و هیئت هنر با کمک مراکز و بخش های‌های دیگر از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، کارگاه‌های آموزشی تصویرسازی را در جوار حرم مطهر امام زاده صالح (ع) برگزار کرده است.

دبیر اجرایی کارگاه‌های تصویرسازی رضوی افزود: اواخر بهمن امسال بود که برای حضور علاقمندان در این کارگاه‌های آموزشی، فراخوان دادیم، پس از اعلام فراخوان، ۱۸۰ نفر از هنرمندان درخواست حضور داشتند که در نهایت ۸۰ نفر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در این کارگاه‌های تصویرسازی که تا روز جمعه ۱۲ اسفند برگزاری آن ادامه داشت، ده استاد صاحب‌نام تصویرسازی با شرکت کنندگان تعامل دارند تا به نسخه‌ای نهایی رسیده و در نهایت این عزیزان برای شرکت در جشنواره بزرگ رضوی که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود آمادگی لازم را داشته باشند.

در این کارگاه‌های آموزشی، استادانی همچون هاجر سلیمی نمین، مجید ذاکری، دکتر مصطفی گودرزی، حسام‌الدین طباطبایی، محمدحسین صلواتیان، سعید رزاقی، حسین یوزباشی، میکائیل براتی و عرفان محمدی آذر حضور داشتند.

کد خبر 5724289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha