«هرتزوگ» برای چندمین بار زنگ خطر فروپاشی اسرائیل را به صدا درآورد

«هرتزوگ» برای چندمین بار زنگ خطر فروپاشی اسرائیل را به صدا درآورد

تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل با یک بحران تاریخی مواجه است که آن را به فروپاشی از داخل تهدید می‌کند.

بر اساس این گزارش، رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: ما در سخت‌ترین لحظات تجربه شده در اسرائیل زندگی می‌کنیم و همه ما از ته قلب می‌دانیم که این بحران برای ما یک خطر داخلی محسوب می‌شود.

این اظهارات رئیس رژیم صهیونیستی در حالی است که او چند روز پیش نیز گفته بود که اسرائیل با مرحله دشوار و بحران داخلی عمیق و خطرناکی مواجه است که همه را تهدید می‌کند.

هرتزوگ عصر چهارشنبه در سخنانی افزود: ما در این ایام پیچیده بیش از هر وقت دیگری با چند پارچگی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: این بحران داخلی عمیق و خطرناک همه را تهدید می‌کند. این بحران تهدیدگر استحکام داخلی و همبستگی اسرائیلی است که بسیار بسیار خطرناک است.

هرتزوگ خطاب به صهیونیست‌ها گفت: من اعتراض، نگرانی و ترس را درباره اصلاحات قضائی می بی نم. این امر می‌تواند ما را به پرتگاه سختی بکشاند یا اینکه در مقابل از طریق توافق به راهکاری دست یابیم.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5726749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرامرز IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      امیدوارم از ریشه نابود گردد از ظلمی که دارن به مردم میکنم
    • محمودزاده IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      توهم توهم و بازگشت هم توهم اینکه اقا فرموده‌اند که اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید اقایان باور کرده و هر شب کابوس نابودی اسرائیل را می بینید این همان صهیونیسم بین‌المللی است که نسخه دنیا را می پیچد و اقا نسخه او را بدرود همیشه از این خوابهای قشنگ ببینید
    • محمودزاده IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      اینک این عقلای عالم قبول کردند که بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و این نشان دهنده آن است که صهیونیسم بین‌المللی که اینقدر در ارکان دولت های غربی ریشه دوانده خودش را بی ریشه می بیند از روزی که اقا گفتن اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید صهیونیسم بین‌الملل شب وروز خواب ندارد
    • حمیدگوهری AE ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      انقدر نابودی ایران نخواین تانابودنشید
    • پاینده باد ایران IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      اسرائیل نابود است اسلام پیروز است‌ اسرائیل = المان نازی
      • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
        0 0
        نابود باد نژاد پرستی نازی ها هم نژاد پرست بودند یهودیان هم نژاد پرست هستند و خود را برترین های دنیا می دانند و متاسفانه اینها در طول تاریخ بر این باور بودند و همیشه هم در تلاش برای به بردگی گرفتن هستند خیلی نژاد پرست تر از نازی ها هستند فقط هیتلر اینها را شناخت
    • GB ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      خدامونه زودتر از موعد از کره زمین محو بشه
    • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      چون خواب از چشم همه مردم دنیا خصوصا کودکان جهان می گیرند، پس بهتر است که آنها هم خواب نداشته باشند ، تا حداقل عدالت کوچکی بر قرار شود؟