۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

با انتشار بیانیه‌ای؛

سپاهان منتظر پایان بازی نماند/ گل ما به پرسپولیس سوخت!

سپاهان منتظر پایان بازی نماند/ گل ما به پرسپولیس سوخت!

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که گل این تیم به پرسپولیس آفساید نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

سپاهان در نیمه نخست این بازی دروازه پرسپولیس میزبان را باز کرد اما پیش از گل، کمک داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برده بود.

باشگاه سپاهان در شرایطی که بازی دو تیم در جریان بود و هنوز به پایان نرسیده بود، با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «گل سالم سپاهان سوخت» به انتقاد از تصمیم داور پرداخت.

در مطلب سایت باشگاه سپاهان آمده است: «گل سالم سپاهان به پرسپولیس با اشتباه داوری مردود اعلام شد. طلایی‌پوشان اصفهانی که بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرده بودند، در دقیقه ۲۱ توسط محمد کریمی به گل اول دست یافتند؛ ثانیه‌هایی از شادی سپاهانی‌ها نگذشته بود که داور اعلام آفساید کرد. بررسی تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد چند بازیکن پرسپولیس آفساید را پر کرده بودند و تصمیم داور مسابقه در این صحنه به شکل کاملاً واضحی اشتباه بود.»

سپاهانی ها همچنین به اظهارات کارشناسانی چون تورج حق‌وردی، نوذر رودنیل، غلام‌رضا جباری، ابراهیم میرزابیگی و حیدر سلیمانی مبنی بر اشتباه داور در این صحنه اشاره کرده اند.

کد خبر 5730629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • طلائی دلان IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      آفسایدنبوده بازم کمک داور اشتباه کرد💛👏
    • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      چرا نمیگین داور کلی به نفع شما سوت زد دوبار خطای وازه رو پریرا نگرفت بازیکن عصبی شد بابا کلا یه آفساید شمارو اشتباه سوت زد ما هم قبول داریم ولی چند تا به ضرر تیم ما سوت زد باعث شد تیم ما ۱۰ نفره بشه رو روان بازیکنا راه رفت کارشناسان داوری چرا رو دوباری که رو پریرا خطا کرد نمیان نظر بدند داور نگرفت
    • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      تیم سپاهان آفرین وقتی تکیه به خدا باشه وقتی تیم مرتب تمرین کنه وقتی در لحظات سخت بازی ، دلگرم و امیدوار باشه تیم نتیجه رابهتر بهره برداری می‌کنه ان شاالله برآیند این تیم ها و افراد مستعد ، در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جمع شود