۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل مطرح کرد؛

آماده‌باش کامل شبکه بهداشت آران وبیدگل درباره حوادث چهارشنبه سوری

آماده‌باش کامل شبکه بهداشت آران وبیدگل درباره حوادث چهارشنبه سوری

کاشان - سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل گفت: به منظور مواجهه با هرگونه حادثه غیرمترقبه شبکه بهداشت آران و بیدگل در آماده باش کامل هستند.

علیرضا فیروزیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: به منظور مواجهه با هرگونه حادثه غیرمترقبه شبکه بهداشت آران و بیدگل در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ دستگاه آمبولانس به این منظور آماده خدمت رسانی هستند، ابراز داشت: بیش از ۷۰۰ نفر نیز در حالت آماده باش کامل هستند.

بیمارستان ثامن الحجج برای درمان بیماران سرپایی

سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل با بیان اینکه به این منظور دو بیمارستان ثامن الحجج و سیدالشهدای این شهرستان آماده خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: بیمارستان ثامن الحجج به منظور درمان بیماران سرپایی و بیمارستان سیدالشهدا برای درمان بیماران حادتر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درباره اورژانس امام خمینی (ع) آران و بیدگل گفت: این مرکز از ساعت ۱۲ شب به بعد به دلیل عدم وجود امکانات و تجهیزات کامل قادر به ارائه خدمات به شهروندان نیست.

فیروزیان همچنین در مورد وضعیت دارویی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: دارو در این شهرستان به اندازه کافی وجود دارد و تا چندین ماه ذخیره دارویی داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال شیوع بیش از پیش کرونا وجود دارد از همشهریان آران و بیدگلی خواستاریم که دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

کد خبر 5733408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha