۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۴۳

استاندار بوشهر:

توسعه آبرسانی به شهرستان جم/ ذخیره آب زیرزمینی تقویت می‌شود

توسعه آبرسانی به شهرستان جم/ ذخیره آب زیرزمینی تقویت می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه آبرسانی به شهرستان جم خبر داد و گفت: به مناسبت نکوداشت روز جم پروژه‌هایی با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنج شنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمران شهری شهرستان جم با تبریک روز جم و بهار طبیعت و قرآن و قدردانی از تلاش مسئولان در تحقق مطالبات مردم و اجرای بزرگ، اظهار داشت: تلاش مسئولان نظام اسلامی در همه عرصه‌ها رفاه و آسایش مردم و رضایت‌مندی خداوند متعال و آحاد جامعه است.

استاندار بوشهر با اشاره به توافق جمهوری اسلامی ایران با کشور عربستان، به فتح مکه توسط پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی، و ضعف و مشکلات در جبهه دشمن با بزرگ‌منشی ایران اسلامی با عربستان ارتباط برقرار می‌کند.

وی ارتباط با عربستان را کار پیامبرگونه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در این راستا از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور تشکر می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه نظام اسلامی را خدمتگزار مردم است، خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی، واحدهای صنعتی و خدماتی در شهرستان جم حکایت از تلاش مسئولان اجرایی و توجه به مطالبات مردم است.

استاندار بوشهر با بزرگداشت ۲۴ اسفند روز نکوداشت شهرستان جم، بیان کرد: از دهه مبارک فجر تا امروز و در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های مهمی در شهرستان جم افتتاح شده است.

وی پروژه آبرسانی به جم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پروژه که ۱۴ سال پیش اجرایی شده بود با تدابیر ویژه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و با بسیج همه امکانات زمینه تسریع و تکمیل آبرسانی جم فراهم شد که این مهم حاصل وحدت، همدلی و مجاهدت مسئولان است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: با آبگیری سد باغان و اتمام خط انتقال آب از سد به پالایشگاه گاز شهرستان جم برای نخستین بار چاه‌های آب در این شهرستان بسته و ذخیره آب زیرزمینی در منطقه تقویت می‌شود.

وی یادآور شد: در یک ماه اخیر و از دهه فجر تاکنون، امروز سومین مراحل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در جم شاهد هستیم که این گونه فعالیت و خدمات در نظام اسلامی بی‌نظیر است و نشان از توجه ویژه مسئولان اجرایی به خواسته‌های مردم است.

کد خبر 5734984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha