۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲

همزمان با تعطیلات نوروز؛

نمازجماعت در مساجد بافت تاریخی یزد به طور منظم اقامه می‌شود

نمازجماعت در مساجد بافت تاریخی یزد به طور منظم اقامه می‌شود

یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز برنامه غبارروبی مساجد خبر داد و گفت: نماز جماعت در مساجد بافت تاریخی یزد و مساجدی که احتمال تردد گردشگران در آن بالاست، اقامه می شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد برنامه های عید نوروز ۱۴۰۲ و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه غبارروبی مساجد از هفته آینده آغاز می شود و همانطور که مردم منازل خود را خانه تکانی می کنند امسال هم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان مساجد غبارروبی می شود.

وی با تاکید بر برگزاری نماز جماعت در این ایام افزود: نماز جماعت با اعزام روحانیون به مساجد بافت تاریخی و مساجدی که احتمال حضور گردشگران در آن وجود دارد، اقامه خواهد شد.

نجیمی همچنین با اشاره به برنامه های جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ایام تعطیلی عید نوروز ۱۴۰۲ با توجه به فراغت بیشتر مردم، تاکید بر جزء خوانی و جلسات تفسیر قرآن در مساجد در دستور کار قرار دارد و تمام مساجد، امامزادگان و حسینیه ها در این زمینه فعال خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به مهرواره محل همدل بیان کرد: این برنامه برای روایتگری خوبی های محلات اجرا می شود که در آن دانش آموز اثرگذار، مغازه دار مومن و… در هر محله معرفی شوند.

کد خبر 5735014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha