۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

ترامپ: سه شنبه آینده بازداشت می شوم!

ترامپ: سه شنبه آینده بازداشت می شوم!

رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی جنجال برانگیز بار دیگر حامیان خود را به شورش ترغیب کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که پرونده جنجال انتخابات ۲۰۲۰ وی هنوز باز است، امروز شنبه در پیامی مدعی شد که سه شنبه آینده بازداشت می‌شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا با این مقدمه از حامیان خود خواست تا نسبت به این موضوع اعتراض کنند.

منابع آمریکایی خبر داده‌اند که سازمان‌های مجری قانون این کشور در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه آمادگی برای متهم شدن احتمالی ترامپ در هفته آینده است.

براین اساس، پیش از آنکه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در نتیجه جلسات هفته آینده متهم شود، سازمان‌های امنیتی مقدمات لازم برای جلوگیری از شورش احتمالی حامیان ترامپ را تدارک دیده‌اند.

پیشتر در زمانی که ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهور ۲۰۲۰ قرار بود قدرت را جو بایدن تحویل دهد، حامیان او در اطراف کنگره آمریکا دست به شورش و حمله به کنگره زدند که در تاریخ آمریکا به نام شورش ۲۰۲۰ کنگره معروف شده و عمده اتهامات احتمالی علیه ترامپ نیز مرتبط با پرونده شورش روبروی کنگره این کشور است.

کد خبر 5736238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      1 0
      بیا ایران ! از سال ۸۸ فتنه گرهان اصلاح طلب مثل گاو دارند میخورند و طلبکار هم هستند و کسی کارشون نداره و دارند آماده میشن برای کاندیداتوری تو مسئولیتهای کشور و ارلذل و اوباششون هم مرتب دارند عفو میشن ! بی در و پیکر تر از ایران دیدی ؟ بیا اینجا راحت راحت باش !
    • سعید موسویان فرد IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      1 0
      همشون یه هدف و دنبال میکنن حتی این ضعیف و رقت انگیز نشون دادنه بیش از حد و غیر عادی بایدن ریکاری و دروغه برای موجه جلوه دادن رئیس جمهوری هار و وحشی و به اصطلاح قوی مثل ترامپ
    • سعید موسویان فرد IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      1 0
      اینها به هر قیمت گزاف حتی برای مردم عادی اروپا وآمریکا دنبال راه انداختن جنگ جهانی هستن، این ترامپ دجال زمانه و رکورد داره دروغگویی، بیشمار مواردی بودن که میگفت من مخالف آن هستم اما درحقیقت کاملا و دقیقا موافق آن بود، این بابا دلال جنگه، عاشقه جنگه، اگر جنگ جهانی باشه که نگوووو،
    • سعید موسویان فرد IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      1 0
      تمام بدبخت نمایی های بایدن و ضعفش یک نمایش هست برای راضی کردنه افکار عمومی که دیدید ترامپ خوب بود، درسته که این دو از احزاب متفاوت هستن اما سیاست کلی آمریکا همیشه از جنگ جهانی استقبال میکنه. با این جهش ها و ماجراهای چین و روسیه یک جنگ برای آمریکا یعنی فرشته نجات
    • سعید موسویان فرد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      1 0
      طبق گذارش روزنامه واشنگتن پست دونالد ترامپ در دوره چهارساله ریاست جمهوری خود در آمریکا ( ۳ ۷ ۵ ٠ ۳ ) دروغ یا ادعای گمراه کننده مطرح کرد ! دیو وارونه کار ، دجال ضد مسیح ضد اسلام ضد خدا ، دروغگوی بزرگ ، رهبر نژاد پرستان