۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۱۵

شریفی در گفتگو با مهر؛

شکل‌گیری بافت مسکونی در اراضی مرادآباد غیرممکن است

شکل‌گیری بافت مسکونی در اراضی مرادآباد غیرممکن است

شهردار منطقه ۵ تهران در خصوص آخرین وضعیت اراضی مرادآباد با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید معوضی که تکلیف شده را به مردم بدهد، گفت: شکل‌گیری بافت مسکونی در آن محدوده غیرممکن است.

احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت اراضی مرادآباد، افزود: وزارت راه و شهرسازی باید معوضی که تکلیف شده را به مردم بدهد؛ در غیر این صورت در آن ارتفاع و خارج از محدوده شهری شهر تهران که زیرساخت و نه امکان انتقال آب و برق وجود دارد، شکل‌گیری بافت مسکونی غیرممکن است.

شهردار منطقه ۵ تهران خاطرنشان کرد: تمام تصمیمات مقامات عالی کشور در خصوص تعاونی‌های ۲۰ گانه و به‌خصوص مرادآباد ناظر بر این است که وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی اراضی کشور، اراضی جایگزین به آن‌ها واگذار کند.

وی اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با توجه به اینکه ساخت و ساز خلاف ضوابط و بدون پروانه است موظف هستیم که از ساخت و ساز جلوگیری کنیم؛ اما راه اساسی این است که به مردم زمین معوض داده شود.

کد خبر 5736394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مالک زمین های مرآد آباد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      40 سال پیش که واگذار کردید و سند سربی دادید چرا اون زمان این مهم توجه نشده؟ ضمنا این واگذاری در دولت های این حکومت انجام شده است. این زمین ها بخشیش در ارتفاع بالاتره حدود سی درصد الباقی زیر ارتفاع است که به نظر موضوع چیز دیگریست ...