۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

درخشش پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های آزاد جهانی

درخشش پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های آزاد جهانی

سنندج- مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان گفت: پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های آزاد جهانی «کانتندر» موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.

فرشید شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی «کانتندر» با حضور ورزشکاران ۱۰ کشور از ۲۷ اسفند به میزبانی عراق و در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان آغاز شده و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: تیم تنیس روی میز ایران با ۲۴ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است و تا روز دوم توانسته است که ۶ مدال رنگارنگ را کسب کند.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: استان کردستان با ۶ نماینده در قالب تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد و تاکنون توانسته یک مدال طلا و ۲ نشان برنز را کسب کند.

وی افزود: «پاکزاد رحیمیان» نماینده شایسته کردستان در رده سنی یازده سال با غلبه بر تمامی حریفان خود با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد و در رده سنی سیزده ساله‌ها نیز با ایستادن بر سکوی سوم یک مدال برنز را تصاحب کرد.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: همچنین «سامران کریمی» دیگر نماینده کردستانی تیم ملی تنیس روی میز ایران در رده سنی ۱۷ و ۱۹ ساله‌ها عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص را داد.

وی افزود: «کیانوش پیمان» مربی کردستانی نیز همراه با تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد جهانی «کانتندر» عراق حضور دارد.

کد خبر 5737565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha