۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

معاون آب منطقه‌ای اردبیل:

گردشگران نوروزی از تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

گردشگران نوروزی از تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

اردبیل-معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: گردشگران و مسافران نوروزی از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

حمید فضایلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع بارش و سیلابی شدن حریم‌ها و رودخانه‌ها گردشگران نوروزی از استقرار در حریم رودخانه‌های استان اردبیل خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه هزاران گردشگر از رودخانه‌ها و حریم‌های آبی اردبیل بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: توقف این گردشگران در مناطق گردشگری آبی اردبیل تحت نظر مسئولان آب منطقه‌ای است و هشدارهای لازم در این راستا صادر شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: به دلیل احتمال بارندگی در سطح استان نیروهای آب منطقه‌ای در تمامی شهرستان‌ها آماده باش کامل هستند تا اطلاعات لازم را برای آگاهی از خطرات تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌ها به شهروندان ارائه کنند.

فضایلی بیان کرد: نیروهای شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نظارت کامل بر منابع آبی محدوده خود دارند تا از تجاوز و تعدی به حریم منابع آب جلوگیری شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری و با شروع سال جدید روزهای بارشی در اردبیل را شاهد بودیم و طبق پیش بینی‌های هواشناسی در روزهای آینده نیز بارش در بسیاری از نقاط استان اردبیل به صورت باران‌های پراکنده روی خواهد داد.

کد خبر 5740868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha