۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

شعار سال دو راهبرد نجات بخش اقتصاد است

شعار سال دو راهبرد نجات بخش اقتصاد است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: شعار سال دو راهبرد نجات بخش برای اقتصاد کشور است.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شعار مهار تورم، رونق تولید امسال اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری که در سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی داشتند و امسال نیز بر رشد تولید و مهار تورم تاکید کردند این دو موضوع در شرایط کنونی اقتصاد کشور ضروری و دو راهبرد نجات بخش برای اقتصاد کشور خواهد بود.

وی افزود: تولید یک امر زیر ساختی و مهم بوده و از دیگر سو مهار تورم و گرانی با توجه به شرایط موجود کشوری ضروری است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کشور ضروری است این دو موضوع باهم و در کنار هم دنبال شوند چرا که رشد تولید به تنهایی برای رونق اقتصادی کافی نیست زیرا شرایط بی ثبات در صورت تورم بالا مشکل زا خواهد بود.

کریمی با اشاره بر ضرورت همزمان تقویت تولید و مهار تورم گفت: در صورت رشد تولید شاخص‌های کلان اقتصادی مثل اقتصاد و صادرات نیز رشد خواهد کرد و به دنبال آن درآمدهای اقتصادی و مالیاتی دولت نیز روند افزایشی خواهد داشت و این موضوع از جهات مختلف برای کشور مفید خواهد بود.

وی افزود: مهار تورم باعث ثبات اقتصادی شده و امکان برنامه ریزی را برای فعالان اقتصادی به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر مهار تورم که باعث گرانی و نارضایتی مردم شده رفع شود، امیدواریم با تدابیری که دولت در این راستا دارد و مجلس نیز برنامه‌هایی خواهد داشت این دو راهبرد نجات بخش برای اقتصاد کشور را محقق کنیم.

کد خبر 5740991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha