۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴

عصر امروز و در روز ۱۲ فروردین

بزرگترین پرچم ایران به اهتزاز درآمد

بزرگترین پرچم ایران به اهتزاز درآمد

بزرگترین پرچم کشور بر مرتفع‌ترین برج پرچم خاورمیانه به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدحسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در جشن ملی پرچم (بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران) که عصر امروز - ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - با حضور شهردار تهران، وزیر امور خارجه کشور، رئیس شورای شهر تهران، استاندار تهران و جمعی از مدیران شهری، نمایندگان مجلس و سفرای کشورهای خارجی برگزار شد، اظهار کرد: اراضی عباس آباد هر ساله روز ۱۲ فروردین، سالروز پایه گذاری ایران را مناسبتی برای گرامیداشت این دستاورد ملت می‌داند که هم‌اکنون هم افتخار میزبانی از رؤسا و نمایندگان کشورها را در نهمین سال جشن ملی پرچم داریم.

وی افزود: در این مراسم بزرگترین پرچم کشور بر مرتفع‌ترین برج پرچم خاورمیانه در یکی از مردمی‌ترین محیط‌های کشور به اهتزاز در خواهد آمد تا نماد شکوه، حرکت و اوج گیری ایران و مردمش باشد.

حجازی ادامه داد: در سالروز همه پرسی باشکوه نظام جمهوری اسلامی باید تاکید کرد که پیشرفت و اقتدار ایران با حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف محقق می‌شود.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در مسیری که امسال برای حرکت کشور ترسیم کردند آن را مبنایی برای سرعت دادن به تحول و دگرگونی دانستند و بر استفاده از ظرفیت‌های درونی و بیرونی کشور تاکید کردند.

وی عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تلاش خواهد کرد تا ظرفیت‌های گردشگری خود را در راستای تعامل و استفاده از دیپلماسی شهری توسعه دهد و از همه سفرا برای بهره گیری از این ظرفیت و تعامل سپاسگزارم.

کد خبر 5744592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا بزمی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      4 2
      خیلی ممنون
    • محمد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      24 4
      بزرگترین سفره ها را برای مردم بسازید ، بزرگترین کارخانجات را برای جوانان راه اندازی کنید ، بزرگترین شادی ها را برای مردم خلق کنید ، بزرگترین مغزهای ایرانی را پرورش دهید ، بزرگترین سفرهای تفریحی را برای مردم راه اندازی کنید ، بازم بگم ؟!
    • 3690953456 IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      17 3
      آیا ازهمین پرچم که اسم الله روی آن نوشته شده است نمیترسیدبخدااعتقادداریدپس دست ازاختلاس ودزدی وتورم وسفره مردم که بالاترین دعادرحق مردم هست تقاص پس دهیدحق مردم ایران این نیست؟چراایرانیان بااین همه نعمت خدادادی درزجروعذاب باشند هر روزهمه چیزگران میشودبنزین بالا دلاربالا یارانه ثابت بعداز12سال 10بابرش
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 1
      سایز پرچم چقدر بوده این وچه نوع خبری بود
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 2
      خرج های الکی این همه تشریفات و بریز و بپاش الکی همین هزینه این کار ها رو می‌دادید به مستحقش امسال افراد تحت پوشش بهزیستی که همشون از کار افتاده معلول هستن نه اینکه هنوز عیدی بهشون ندادن البته اگه اسم اون چندرغاز رو بشه عیدی گذاشت
    • حسن IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      چه بگویم نگفته هم پیداست......
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      از من به بزرگان وسیاسیون کشور برای اینکه پیامم ثبت بشه اعلان مهندسی معکوس میکنم مادران سما پاکدامنند و شیر حلال خورده ای میدانم اینا به کنار من یه جوان خوزستانیم خانوادهام که تنها دلیل زنده بودنم هستن را گروه میزارم اگر نتوانستم در عرض یک سال همه چیزو عوض کنم اعداممان کنید ولی شیر پاک خورده ها با