۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

معاون استاندار مرکزی تاکید کرد؛

ضرورت تسهیل گری دستگاه ها برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین

ضرورت تسهیل گری دستگاه ها برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت صد درصد مردمی است و دستگاه ها وظیفه تسهیل گری برای حضور باشکوه مردم را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی اظهار داشت: بهترین و پرافتخارترین مدالی که بر گردن مدیران نظام جمهوری اسلامی آویخته شده خادمی و نوکری سیدالشهدا (ع) و خدمت به زائران آن حضرت و خصوصاً زائرین اربعین حسینی است و لذا باید همه توان در این راستا پای کار بیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: انتظار از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در حوزه اربعین حسینی کار جمعی و تشکیلاتی است و همه کمیته‌ها از امروز برای اربعین حسینی برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی ادامه داد: همه نقاط ضعف سال‌های گذشته با جدیت شناسایی و در راستای رفع آنها تلاش همه جانبه صورت پذیرد و از وعده‌های نشدنی و غیر قابل اجرایی به شدت پرهیز شود.

نظری اضافه کرد: تقویت موکب ها و جانمایی صحیح آنها در استان مورد توجه مسئولین و موکب داران باشد و ایجاد انگیزه برای خادمین در موکب ها مورد توجه قرار گیرد.

اربعین حسینی همایشی ملی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی

وی با بیان اینکه اربعین حسینی یک همایش ملی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی و تمرینی برای برپایی ظهور حضرت مهدی (عج) است، گفت: امروز که فرصت خدمت و مسئولیت در اختیار ما است باید همه توان را برای باشکوه شدن پیاده روی اربعین پای کار بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: اربعین حسینی یک رزمایش تربیتی و یک همایش جهانی برای شیعیان و امت اسلام است و دشمنان از این حرکت جهانی به شدت هراس دارند و لذا همه توان را برای عدم برگزاری آن پای کار می‌آورند و لذا از این جهت مشارکت در برگزاری باشکوه پیاده روی اهمیت بسیاری دارد.

پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت صد در صد مردمی است

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت صد درصد مردمی است، افزود: دستگاه‌ها وظیفه تسهیل گری برای حضور باشکوه مردم را دارند و نباید گذاشت هیچ زائری در حریم پیاده روی اربعین مشکلی داشته باشد و لذا تمام توان و امکانات برای خدمت به زائرین پای کار بیاید.

نظری بیان کرد: زائرین اربعین حسینی پیام جهانی ظهور را به دنیا مخابره می‌کنند و در سال گذشته به وضوح مشاهده شد علیرغم توطئه‌های دشمنان برای نا امن نشان دادن مسیر اربعین حسینی ولی مردم با استقبال باشکوه خود حماسه‌ای ماندگار و تاریخی رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در پیاده روی اربعین حسینی مسئله بهداشت و درمان است و باید دستگاه‌های متولی تمام قد همچون گذشته در این راستا نقش آفرینی کنند.

کد خبر 5746448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha