۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰

خریداران خودرو در سامانه یکپارچه قیمت ها را بروز پرداخت می کنند

خریداران خودرو در سامانه یکپارچه قیمت ها را بروز پرداخت می کنند

سخنگوی وزارت صمت گفت: خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، بر اساس قیمتِ روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید قالیباف اظهار داشت: شورای رقابت امروز (سه‌شنبه) برای قیمت جدید خودروهای مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت تصمیم‌گیری خواهد کرد و قیمت‌های جدید توسط این شورا پس از تصمیم‌گیری نهایی اعلام می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، بر اساس قیمتِ روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود.

کد خبر 5746666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • گل یاس IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      4 0
      فهمیدیم شورای رفاقت وزارت صمت،خودروسازان ،این دفعه بعد ۴۰سال ترفندهای حسابی قیمت کارخانه وبازار را به تعادل میرسانی وقتی پارس بی کیفیت ۱۵میلیونی را همش افزایش دادی ورساندی تا۲۰روز پیش به۲۰۹ میلیون وهمچنان عرضه کم است وتقاضا زیاد همینه که بازارسیاه شده۴۰۰میلیون وهدف فعلی شما بازارسیاه فعلی است تا
    • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      1 0
      تا بعد باز بازارسیاه همینطور شما افزایش دهید بازارسیاه هم افزایش می دهد تا جنس بی کیفیت به یک‌میلیارد برسد وتوان مردم هم نمی شود که خودرو تهیه کنندوتعادلی در بازار مثل۴۰سال گذشته در کارنیست،مدیران نالایق وبی دین بدانند که نان را از سرسفره مردم می ربایند وگشایشی در کارنیست.؟؟؟!
    • یه ایرانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      2 2
      این هم بگذرد
    • ا ب IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 1
      سلام. تا زمان پرداخت که مرحله سوم هست. پول ما که وام گرفته ایم بی ارزش میشه. وشاید دوباره قیمت بالا بره ماکه مصرف کننده هستیم. کاش میشد تا زمان نوبت مان. الان تسویه میکردیم. حداقل مطمئن بودیم. تا چند ماه دیگر صاحب خودرو میشین وگر نه برای حفط ارزش پول تا زمان تسویه باید سکه یا دلار خرید.