۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

پس از حملات اخیر صهیونیست‌ها رخ می‌دهد؛

هشدار شدید اللحن دمشق به تل آویو درباره درگیری تمام عیار

هشدار شدید اللحن دمشق به تل آویو درباره درگیری تمام عیار

دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، دمشق به شدت به رژیم صهیونیستی و حامیان آن درباره مخاطرات سیاست تجاوزکارانه‌ای که منطقه را به سوی تنش و درگیری سوق می‌دهد به شدت هشدار داد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی طی چهار روز گذشته حملاتی به مناطقی در دمشق و اطراف آن و حمص و حومه آن انجام داده اند که به شهادت غرنظامیان و زخمی شدن شماری دیگر و وارد آمدن خساراتی منجر شده است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود تاکید کرد: رژیم اشغالگر نه تنها چتر مصونیت و حمایت بی دریغ حامیان خود را دارد بلکه راه حامیان خود در واشنگتن و پایتخت‌های غربی را در صدور بحران‌ها و فرار از مشکلات داخلی طی می‌کند و به حملات و جنایات خارجی دست می‌زند. این رژیم با نقض آشکار قانون بین المللی و منشور سازمان ملل به دنبال تثبت قانون زوز و قانون جنگل به جای قدرت قانون و ارزش‌های انسانی است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه بار دیگر به اسرائیل و حامیان آن درباره خطرات این سیاست جنگ افروزانه و تجاوزکارانه که منطقه را به سوی درگیری کامل و مرحله جدیدی از ناامنی و بی ثباتی سوق می‌دهد، هشدار می‌دهد.

کد خبر 5746674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha