۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۵:۲۲

در واکنش به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی؛

حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه

حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه

منابع خبری از حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و فعال شدن آژیز خطر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی فلسطین بامداد چهارشنبه گزارش داد منابع رسانه‌ای از به صدا در آمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه (جنوب فلسطین اشغالی) به دنبال شلیک یک فروند راکت خبر دادند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری "شهاب" فلسطین، صدای شلیک راکت در شهرک نشین‌های اطراف غزه بویژه منطقه "سدیروت" در جنوب این باریکه به گوش رسیده است.

این حملات راکتی به دنبال یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و بیرون راندن معتکفان فلسطینی و ضرب و جرح آنان صورت می‌گیرد.

در آستانه عید پاک یهودیان نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برده و جوانان معتکف فلسطینی را بازداشت و با ضرب و جرح بیرون کردند.

پیش از این، گروه مقاومت عرین الاسود (کنام شیران) در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و خطاب به اشغالگران گفت: این‌ها هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلاً فکر آن را هم نمی‌کنید.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به معتکفان داخل مصلی القبلی در مسجد الاقصی حمله کرده و تلاش کرد تا معتکفان را از مسجد بیرون کنند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات مستمر اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی و تشدید تنش‌های رژیم صهیونیستی در غزه، هر از چند گاهی، موشک‌هایی به سمت شهرک‌های اطراف غزه و شهرهای ساحلی رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5746954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha