۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶

مربی تیم فوتبال مس کرمان:

فوتبال آبادان بزرگ است/ به خودمان باختیم

فوتبال آبادان بزرگ است/ به خودمان باختیم

آبادان- مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بیشتر از اینکه نفت آبادان در شکست ما نقش داشته باشد ما خودمان به خودمان گل زدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرتا منهاجی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در سالن ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: بازی حساسی بود و حساسیت به شکلی بود که بر روی هر دو تیم تأثیر گذاشته بود.

وی افزود: حساسیت بازی مربوط به جدول و استادیوم بود.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: دو گل بسیار بد دریافت کردیم و از بازیکنانمان ناراحت هستیم. بیشتر از اینکه تیم حریف نقش داشته باشد ما خودمان به خودمان گل زدیم.

منهاجی بیان کرد: نقش ناظر بازی چیست؟ به چه علت ایستاده است؟ به فوتبال ریشه‌دار آبادان احترام می‌گذارم ولی نقش ناظر چیست؟ پنج بطری سمت نیمکت ما آمد.

وی عنوان کرد: سه بار وی آمد و اعلام کرد اگر شما می‌خواهید بازی را قطع کنیم ولی ما دنبال قطع بازی نبودیم. در خصوص توهین‌ها نمی‌دانم چی بگویم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: در محوطه جریمه آبادان یک پنالتی برای ما به دست آمد و از پنالتی احتمالی ما برای نفتی‌ها پنالتی‌تر بود. این صحنه‌ها تعیین کننده است.

منهاجی گفت: باید از این بازی سرافراز بیرون می‌آمدیم و بر روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم و امیدوارم در ادامه تمرکزمان را حفظ کنیم و به راهمان ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: یک بار گلر ما در حد ۱۰ ثانیه پس از افتادن بلند شد. هرگز به بازیکنانمان نمی‌گوییم بیافتند زمین. فوتبال آبادان به اندازه‌ای بزرگ دارد و ریشه هم دارد که صحبت نمی‌کنم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: امیدواریم فوتبال آبادان را در جایگاه واقعی خود ببینیم و مشکلات مالی همه تیم‌ها رفع شود.

کد خبر 5748486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha