۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

نماینده اردنی خواستار اعلام جهاد در حمایت از مسجدالاقصی شد

نماینده اردنی خواستار اعلام جهاد در حمایت از مسجدالاقصی شد

نماینده پارلمان اردن خواستار اعلام جهاد و جذب نیروهای داوطلب در تمامی کشورهای اسلامی به منظور آزادسازی مسجدالاقصی و بازگشایی تمامی مرزها با فلسطین اشغالی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل عطیه در گفتگو با خبرگزاری شهاب تصریح کرد که دشمن جنایتکار صهیونیستی تنها زبان زور و قدرت را می‌فهمد و هر موضعی که در حد و تناسب جنایات و تجاوزات این رژیم نباشد، بی‌ارزش خواهد بود.

عطیه اظهار داشت که هتاکی نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و شتم وحشیانه نمازگزاران فلسطینی و اعتکاف کنندگان در این مسجد، تجاوز آشکار علیه دین اسلام و حاکمیت اردن بر مقدسات اسلامی قدس است.

وی گفت که جنایات بزدلانه دشمن صهیونیستی نقض توافق عقبه و شرم الشیخ است و صهیونیست‌های اشغالگر هیچ عهد و پیمانی نمی‌شناسند.

این نماینده اردنی تاکید کرد که حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی نباید بی‌پاسخ بماند و صرف محکومیت اکتفا نمی‌کند، بلکه باید اقدامی عملی صورت گیرد.

گفتنی است در روزهای اخیر همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حملات وحشیانه‌ای داشته و صدها نفر را بازداشت و زخمی کردند. در این حملات صهیونیست‌ها با نقض حق مسلمانان در برگزاری مراسم عبادی در قبله اول مسلمانان جهان، به صورتی رفتار کردند که انتقادات محافل منطقه‌ای و بین‌المللی را ایجاد کرده است.

کد خبر 5749440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha