۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری:

دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان فراهم شد

دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان فراهم شد

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی وحدت امروز در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های ضمانت سرمایه گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: این تفاهم نامه نشان دهنده یک اقدام کشور برای تأمین مالی شرکت‌های کوچک به شمار می‌رود.
وی حاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی متولی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مالی است و در این راستا تلاش دارد تا از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بهره ببرد.

وی گفت: در سال‌های اخیر کمتر به شرکت‌های کوچک توجه شده استولی حمایت از انها وظیفه همه نهادها و دستگاه‌ها است.

رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی یادآور شد: از سوی دیگر شرکت‌های کوچک جز شرکت‌های خوش حساب هستند به گونه‌ای که میزان بدهی آنها نزد صندوق ۹ دهم درصد (کمتر از نیم درصد) بوده است. ازهمین رو باید به آنها توجه ویژه ای شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان را فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم نامه با صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، شرکت‌ها می‌توانند با هزینه کمتر تضامین مورد نیاز را تأمین کنند.

کد خبر 5750522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha