۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

نماینده ولی فقیه در مرکزی:

هنرمندان نقش مهمی در هویت سازی برای جوانان دارند

هنرمندان نقش مهمی در هویت سازی برای جوانان دارند

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش هنرمندان در پیشرفت و آبادانی ایران، حل مشکلات، هویت سازی برای جوانان، جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی بسیار مهم و راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از هنرمندان استان مرکزی گفت: نقش هنرمندان در پیشرفت و آبادانی ایران، حل مشکلات، هویت سازی برای جوانان، جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی بسیار مهم و راهگشاست.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در سال‌های اخیر افزود: دشمن در پی شبه افکنی در ذهن جوانان است و با بهره گیری از هر موضوعی از جمله حجاب می‌خواهد به ایران اسلامی ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: باید همیشه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و جوانان را از نقشه‌های آنان آگاه کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر ارائه آثار نمایشی و سینمایی فاخر گفت: هنرمندان می‌توانند در این زمینه در ابعاد هنری این موضوعات را به درستی در جامعه تبیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در جامعه افزود: باید از این فرصت به درستی استفاده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف، شاهد شکوفایی بیشتر در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی اکنون در راه پیشرفت قرار دارد و در مقابل دشمنان رو به ضعف و نابودی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: البته در حوزه انرژی هسته‌ای هم توانسته ایم در صنعت، پزشکی، کشاورزی و سوخت به دستاوردهای خوبی دست یابیم.

۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی است و هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

کد خبر 5750622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha