۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

تغییر چهار مربی در دو فصل؛

دلایل برکناری سرمربی النصر عربستان و ماموریت باشگاه به رونالدو

دلایل برکناری سرمربی النصر عربستان و ماموریت باشگاه به رونالدو

روزنامه الشرق الاوسط عربستان دلایل برکناری «رودی گارسیا» سرمربی فرانسوی تیم النصر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم مدیران باشگاه النصر سرانجام رودی گارسیا سرمربی فرانسوی از هدایت این تیم برکنار و به جای او «دینکو یلیچیچ» انتخاب شد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر بعد از برکناری گارسیا با انتشار پیامی نوشت: «کار کردن با شما خوشحال‌کننده بود. برای شما بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم.»

روزنامه الشرق الاوسط هم در گزارش مفصلی به واکاوی دلایل برکناری گارسیا پرداخت و اعلام کرد این باشگاه طی دو سال، چهار مربی عوض کرده است. الشرق الاوسط این سئوال را مطرح کرده که آیا مشکل النصر سرمربی است؟

یکی از مسئولان باشگاه النصر که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت که گارسیا در مسابقات بزرگ این فصل مدیریت اشتباهی داشته است و باید قبل از بدتر شدن شرایط، این فصل را با برکناری او نجات داد.

یک منبع خبری دیگر هم گفت: باشگاه تصمیم گرفت قرارداد گارسیا را فسخ کند زیرا رختکن اعتماد خود را به وی از دست داد، به خصوص پس از باخت مقابل الاتحاد. بازیکنان بیش از یک بار از سبک کاری گارسیا و عدم بهره مندی او از توانایی‌های تیم شکایت کردند.

هواداران النصر در شبکه‌های اجتماعی خشم خود را بر سر گارسیا خالی کردند با انتشار پیام‌هایی با این مضمون که گارسا را برای جاه طلبی‌های تیم مناسب نمی‌دانند.

کسب عنوان قهرمانی لیگ فرانسه در راس کادر فنی لیل مهمترین دستاورد گارسیا است که هدایت تیم‌های مارسی فرانسه و رم ایتالیا را نیز بر عهده داشت.

یکی از اعضای کانون هواداران النصر با اشاره به ناتوانی گارسیا در هدایت تیم با حضور موشک مادیرا (رونالدو)، گفت: اگر اتومبیل فِراری بگیرید، باید راننده ماهری باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی برکناری گارسیا همچنان ادامه دارد. بعضی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند النصر برای انتخاب یک سرمربی بزرگ با رونالدو مشورت می‌کند و این ستاره پرتغالی احتمالاً ماموریت مذاکره با بعضی از مربیان درجه اول دنیا مثل زیدان و مورینیو را بر عهده خواهد گرفت.

کد خبر 5754295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha