۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

رئیس جمعیت هلال احمر قاین:

۴۷۰ دانش آموز در قاین آموزش‌های طرح دادرس هلال احمر را فراگرفتند

۴۷۰ دانش آموز در قاین آموزش‌های طرح دادرس هلال احمر را فراگرفتند

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر قاین گفت: در راستای برگزاری یازدهمین دوره المپیاد شهرستانی دادرس، ۴۷۰ دانش آموز آموزش‌های امدادی را فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی اکبری صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای یازدهمین دوره طرح ملی دادرس، دانش‌آموز آماده در روزهای سخت، بیان کرد: طرح دادرس، زمینه را برای مسئولیت پذیری همراه با اعتماد به نفس بالا و مهربانی بیشتر میان نوجوانان فراهم می‌آورد که از ارزش بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی-ریوی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی، آتل بندی، حمل مصدوم، اطفا حریق و سوختگی، اسکان اضطراری از جمله سرفصل‌های آموزشی طرح ملی دادرس است.

اکبری اظهار کرد: در راستای اجرای برگزاری یازدهمین دوره المپیاد شهرستانی دادرس، ۴۷۰ دانش‌آموز دختر و پسر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم آموزش‌های امدادی را فراگرفتند.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۹۵ دانش‌آموز در قالب ۱۲ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: تیم‌های دبیرستان‌های «نسیبه» و «هفت تیر» دهشک در گروه دختران و پسران به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 5757998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha