۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان:

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدارند

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدارند

سنندج- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و این را همه دوستان و دشمنانمان می دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم سان و رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای چهارگانه امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و این مهم را همه دوستان و دشمنانمان می‌دانند.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تغییر در سازمان رزم خود و تشکیل یگان‌های متحرک هجومی، واکنش سریع، یگان‌های نیروی مخصوص، نیروهای مکانیزه و توپخانه با اقتدار از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نیز با ساخت ناوچه و ناوشکن‌های مختلف مثل ناوشکن جماران صلابت خود را به رخ دشمنان کشیده و در آب‌های آزاد و بین‌المللی به دفاع از صیانت و دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.

امیر رحمت پور تصریح کرد: در نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران نیز با احداث پایگاه‌های زیرزمینی و پهپادی، آسمان ایران را در اوج امنیت قرار داده و هر کسی قصد تعرض به آسمان ما را داشته باشد مثل برق بر آنان می‌تازند.

وی افزود: در نیروی پدافند قهرمان ما نیز با ساخت سامانه‌های پدافند موشکی بومی، آسمان ایران را به عنوان امن‌ترین آسمان جهان به رخ جهانیان می‌کشاند.

امیر رحمت پور تصریح کرد: بنده به عنوان خادم مردم در کردستان در روز حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان اعلام می‌کنم ارتش در این استان نیز به تبع کشور در اوج اقتدار، صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش ما با قامت استوار در جهان می‌درخشد و ما ارتشیان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های نظام، اعلام می‌کنیم که نیروهایمان در اوج صلابت بوده و برای دفاع از مرزهای کشورمان آماده انجام هرگونه مأموریت در این خطه هستیم.

کد خبر 5758020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهاد قاسمی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 0
      زنده باد دانشمندان وطراهان‌ سنایی دفایی ایران زنده همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ..چوایران نباشد تن من مباد