۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

نائب رئیس شورای شهرستان طارم:

نواقص راه‌های شهرستان طارم موجب خسارت مالی و جانی شده است 

نواقص راه‌های شهرستان طارم موجب خسارت مالی و جانی شده است 

زنجان-نائب رئیس شورای شهرستان طارم گفت: وجود نواقص در راه‌های شهرستان طارم موجب خسارت مالی و جانی شده است. 

به گزارش خبرنگار مهر، حکمعلی حسنلو، ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌های ارتباطی یکی از شاخص‌های توسعه هر منطقه محسوب می‌شود و در صورت تسریع در اجرای پروژه‌های بخش راه در شهرستان طارم شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان خواهیم بود.

وی به پروژه‌های در حال اجرای شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: محور خلخال – کلور – درام – منجیل یکی از این پروژه‌ها است که تکمیل آن مسیر ارتباطی اردبیل به پایتخت کشور را ۸۰ کیلومتر کمتر می‌کند و تأثیر بسیاری در اقتصاد گردشگری شهرستان خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهرستان طارم با اشاره به اینکه تکمیل پروژه زنجان – بناب – طارم – منجیل نیاز به تأمین اعتبار دارد، ابراز کرد: محور زنجان – طارم – ماسوله نیز یک جاده گردشگری است و این پروژه‌ها دسترسی به شمال کشور را نزدیک‌تر می‌کند.

وی اصلاح و بهسازی روکش آسفالت محور درام – آببر، اصلاح و بهسازی محور چورزق به دستجرده و اصلاح و بهسازی سه راهی شیت به چورزق را از دیگر پروژه‌ها خواند و گفت: اصلاح و بهسازی جاده تهم – چورزق از ضررت‌های این شهرستان است؛ چراکه اکثر مسافران شهرستانی و استانی از این محور تردد می‌کنند و ریزش کوه در فصول مختلف سال سبب بروز خسارات می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه بیشترین جاده‌های خاکی به طول ۷۲ کیلومتر در بخش چورزق قرار دارد، بیان کرد: اصلاح و بهسازی جاده‌های روستایی فاقد شانه خاکی، نبود گاردریل و عدم دید در شب، نبود علائم راهنمایی و رانندگی و نبود خط کشی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقصر اکثر تصادفات منجر به فوت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: جاده‌های شهرستان فاقد شانه خاکی و خط کشی هستند و نبود تابلوی هشداردهنده، نبود سرعتگیر و نصب سرعتگیر غیراستاندارد موجب بروز خسارت‌های جانی و مالی شده است.

کد خبر 5758407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha