وزیر ارتباطات عنوان کرد:

مخابرات تعهد داد افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند

مخابرات تعهد داد افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در حاشیه هیات دولت در خصوص رسیدگی به شکایت پرسنل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران واگذار شده است و امور داخلی آن ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد، اما با این وجود ما سال گذشته پیگیر مشکلات بازنشستگان این مجموعه بودیم.

وی افزود: پیگیر شدیم و قرار شد از محل افزایش تعرفه مخابرات به میزان یک سوم صرف مشکلات خودشان و بازنشستگان این شرکت شود.

وزیر ارتباطات گفت: شرکت می گوید که در حال پیگیری است و آماری که دیروز به من دادند این بود که در ۱۱ استان مطالبات بازنشستگان پرداخت شده است.

زارع پور یادآور شد: شرکت مخابرات ایران به دولت تعهد داده است که این مطالبات را پرداخت کنند. البته شرکت می گوید غیرقانونی است اما پس از این ۱۱ استان، مابقی هم در حال انجام است که البته برای انجام آن یکسری املاک دارند که باید بفروشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: این موضوع جزء وظایف شرکت مخابرات ایران است و سهام داران عمده اش باید پیگیر باشند که امیدواریم حل شود.

کد خبر 5759193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      0 0
      اولا که مخابرات غلط کرده چون دروغ گفته و هیچ مبلغی به هیچ بازنشسته ای نداده دوما شما خیلی بیجا میکنید که به شما ارتباط نداره..شما و دولت سهامدار مخابرات هستید و تعهد دارید ضمن اینکه اون سالی که این شرکت رو با هزاران نفر نیرو واگذار میکردید از مخابرات تعهد گرفته شد که همه مطالبات منتقل میشه