۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰

ویژه برنامه‌های عید فطر صدا و سیمای البرز

ویژه برنامه‌های عید فطر صدا و سیمای البرز

کرج-- مدیرکل صدا و سیمای البرز با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه های معاونت‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صادق مقدسی گفت: شکوه بندگی ویژه برنامه رادیویی است که به طور زنده و مستقیم از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۱۵۰ دقیقه همراه شنوندگان البرزی خواهد بود. فلسفه و جایگاه عید فطر در قرآن و روایات اسلامی از جمله موضوعات بخش کارشناسی این برنامه است. در بخش دیگری از شکوه بندگی، آداب اقوام مختلف مردم البرز در روز عید فطر بررسی می‌شود.

وی افزود: همچنین پخش نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و سخنان ایشان از ساعت ۶:۳۰ به روی آنتن رادیو البرز خواهد رفت. همه دعوتیم، کوچه پیان، صبح البرز و چهارباغ از دیگر برنامه‌های رادیو است که برنامه سازان برای روز اول تا سوم اردیبهشت تهیه و تولید کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند روی موج اف. ام ردیف ۹۴/۹ مگاهرتز شنونده برنامه‌های رادیو البرز باشند.

وی افزود: ویژه برنامه تلویزیونی جشن بندگی در ساعت ۲۱ روزهای شنبه و یکشنبه مهمان البرز نشینان خواهد بود. بازسازی آئین‌های البرزی در عید فطر، حضور هنرمندان در برنامه، قطعات کوتاه نمایشی، گزارش‌های مردمی، جشن گلریزان و گفت و گو با خیرین و حامیان ایتام از جمله بخش‌های این برنامه هستند. همچنین نماز عید فطر از بلوار امامزاده حسن علیه السلام به صورت زنده در ساعت ۷:۳۰ از سیمای البرز پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های تلویزیون البرز، عیدانه باغ ترانه است که از ساعت ۲۱ در شب عید فطر به مدت یک ساعت همراه مخاطبان خواهد بود در این برنامه ترانه‌ها، سرودها و تصنیف‌های درخواستی بینندگان پخش می‌شود

مدیرکل صداوسیمای البرز تصریح کرد معاونت خبر نیر ضمن پوشش مراسم و نماز باشکوه عید فطر در تمامی شهرستان‌های استان، حال و هوای مردم در روز عید فطر را به تصویر خواهد کشید. گزارش‌های شاد و کار ویژه با موضوع عید فطر نیز در این معاونت تهیه و تولید شده است. استوری موشن عیدانه – ویدئو کلیپ کوتاه به همراه تصویرگذاری درباره عید سعید فطر – تولید تیزر عیدانه برای پرداخت فطریه و پرداختن به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از خطبه‌های نماز عید فطر از جمله کار ویژه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز است.

کد خبر 5760392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha