۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰

فرمانده انتظامی فومن خبر داد؛

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در فومن

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در فومن

فومن- فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی جامعه، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح ۳ روزه بازدید از صنوف در شهرستان فومن اجرا شد.

وی با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این راستا از ۶۰ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در این راستا از ۱۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۵ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در ادامه با اشاره به اینکه اینگونه طرح‌ها برای مقابله با اقدامات هنجار شکنانه و اشاعه فرهنگ غربی به صورت مستمر توسط پلیس اجرا می‌شود، ادامه داد: رعایت شئون اسلامی و احترام به ضوابط انتظامی در اصناف یک ضرورت است و اداره نظارت بر اماکن عمومی با هرگونه ناهنجاری در این زمینه قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: از مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5763267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha