۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴

کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد؛

ثبت بیشترین بارش در کوهین کبودرآهنگ

ثبت بیشترین بارش در کوهین کبودرآهنگ

همدان- کارشناس هواشناسی استان با اشاره به بارش‌های شب گذشته در استان همدان گفت: بیشترین مقدار بارش از کوهین کبودراهنگ و به میزان ۲۰ میلیمتر گزارش شده است.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ایستگاه هواشناسی فرودگاه ۵ میلیمتر و از ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی به میزان ۱۰ میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها طی امشب (سه‌شنبه) هم رگبار باران همراه با وزش باد شدید را در برخی از نقاط استان را خواهیم داشت، احتمال رعد وبرق نیز در ساعاتی از بعدازظهر وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر امشب با خروج سامانه بارشی از استان کاهش ابرناکی را در آسمان استان شاهد خواهیم بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

باقری شکیب بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی طی امشب به دلیل کاهش ابرناکی دمای کمینه ۲ تا ۳ درجه نسبت به شب قبل خنک‌تر خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته قهاوند و فامنین با دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین شهرهای استان و صبح امروز گل تپه با دمای ۶ درجه خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان افزود: تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۲ و۸ درجه بوده و امشب هم در خنک‌ترین ساعات دمای هوا در همدان به ۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 5763389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha