۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵

از ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲؛

نیروگاه‌های برق کشور وارد مدار تولید می‌شوند

نیروگاه‌های برق کشور وارد مدار تولید می‌شوند

اهواز- معاون وزیر نیرو گفت: با تعمیرات به موقع از ابتدای پیک همه نیروگاه‌های کشور از ابتدای پیک امسال (۱۵ خرداد) وارد مدار تولید خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کارگر نجفی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: مردم سال گذشته صرفه‌جویی قابل قبولی در مصرف برق داشتند و برای گذر از تابستان، امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: امسال برنامه‌های بسیار خوبی برای گذر از تابستان در نظر گرفته شده است و با تعمیرات به موقع نیروگاه‌ها از ابتدای پیک همه این نیروگاه‌ها از ابتدای پیک امسال (۱۵ خرداد) وارد مدار تولید خواهند شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در میز خدمت مردمی وزارت نیرو، همه شرکت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های آب و برق، فاضلاب، برق منطقه‌ای و… حاضر هستند؛ در این میز خدمت اهدافی از جمله حل مشکلات مردم و گره‌گشایی مسائل در حوزه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه دنبال می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: این میز برای اطلاع مسئولان مرکز از مشکلات است و به اصلاح دستورات، بخشنامه‌ها و فرآیندها کمک می‌کند.

کد خبر 5764350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha