۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

استاندار خوزستان:

هیچ دستگاهی اجازه استخدام افراد را بدون آزمون ندارد

هیچ دستگاهی اجازه استخدام افراد را بدون آزمون ندارد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: هیچ دستگاهی اجازه ندارد در بخش استخدام، افراد را بدون آزمون وارد مجموعه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای مدیران استان خوزستان با بیان اینکه افراد متخصص با توجه به نیاز دستگاه‌ها از طریق آزمون استخدام شوند، تاکید کرد: هیچ دستگاهی اجازه ندارد در بخش استخدام، افراد را بدون آزمون وارد مجموعه کند.

وی در خصوص تثبیت اشتغال و بودجه‌ها عنوان کرد: بخش مسکن به دلیل فعال‌سازی شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی موتور محرک اشتغال است؛ باید با تغییراتی که در اداره کل مسکن صورت می‌گیرد، بتوانیم موتور محرک پیشران قوی را در این زمینه داشته باشیم.

استاندار خوزستان از افزایش ۲۷ برابری بودجه تعیین شده توسط دولت در دور دوم سفر رئیس جمهور خبر داد و افزود: بودجه‌ای که دولت در جلسات برای خوزستان مصوب کرد؛ ۱۸ هزار میلیارد تومان بود اما زمانی که به سراغ هولدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها رفتیم، این رقم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان (بیش از ۲۷ برابر بودجه تعیین شده از سوی دولت) افزایش یافت.

وی بر شناخت لیدرهای داخلی و خارجی در حوزه گردشگری تأکید کرد و افزود: وجود قرارگاه گردشگری در خوزستان ضرورت دارد و باید در استان راه‌اندازی شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مجتمع‌های تولیدی باید در استان ایجاد شود، تصریح کرد: از تجربه استان‌های دیگر در زمینه اشتغال بهره‌گیری شود و بخش قرارگاهی در کنار شرکت‌های سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست رضا نجاتی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معارفه و از زحمات محمد صفری نیز تقدیر شد.

کد خبر 5770296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha