۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

نماینده ولی فقیه در گلستان:

نیروهای بومی در اولویت استخدام پتروشیمی گلستان قرار بگیرند

نیروهای بومی در اولویت استخدام پتروشیمی گلستان قرار بگیرند

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: از مسئولان می‌خواهیم در پروژه پتروشیمی گلستان، اولویت شأن بکارگیری نیروهای بومی منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری پیش از ظهر پنج شنبه با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این دیدار از تلاش‌های قوه قضائیه برای حل مشکل ۱۷ ساله پتروشیمی گلستان قدردانی کرد و گفت: سفر رئیس قوه قضائیه به استان و تلاش‌های رئیس دادگستری گلستان، مسیر را برای گره گشایی از مشکل ۹۰ هزار سهامدار پتروشیمی، هموار کرد و خوشبختانه امروز به مرحله‌ای رسیدیم که کار اجرایی ساخت این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: از مسئولان می‌خواهیم در پروژه پتروشیمی استان، اولویت شأن بکارگیری نیروهای بومی منطقه باشد.

وی گفت: در حال حاضر هماهنگی و تعامل خوبی ببن مسئولان اجرایی و قضائی استان وجود دارد که قابل قدردانی است.

رئیس دیوان عدالت اداری هم در این دیدار بخشی از مأموریت‌های دیوان عدالت اداری را تشریح کرد و ضمن اشاره به اهداف مجموعه مدیریتی دیوان از اجرای سفرهای استانی گفت: به منظور دسترسی راحت تر مردم، فرآیندهای ثبت دادخواست‌های مردم به دیوان به صورت الکترونیک در سامانه سخا و هم از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و هم از طریق خودکاربری فراهم شده است.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس قوه قضائیه در سفرهای استانی، در ملاقات‌های مردمی، درخواست‌های مردم را دریافت و دستور رسیدگی و پیگیری صادر می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار گفت: در موضوع پتروشیمی ما ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی کردیم و در گام نخست بررسی صلاحیت سرمایه گذار انجام شد و پس از اعلام کارشناسان مبنی بر عدم صلاحیت ایشان، با اختیاراتی که رئیس قوه قضائیه به استان داده بودند، مسئول هیئت مدیره، عزل و مسیر برای ورود هلدینگ خلیج فارس به عنوان سرمایه گذار جدید را هموار شد.

حیدر آسیابی افزود: در حال حاضر همه تشریفات قانونی انجام شد و فقط تشریفات ورود به فرابورس باقی مانده است.

وی گفت: اقدامات انجام شده در موضوع پتروشیمی کار بزرگی بود و با راه اندازی آن پنج تا ۶ هزار نفر فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

کد خبر 5770953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha