۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان :

طرح «هر دانش‌آموز یک مهارت» در استان سمنان اجرایی می‌شود

طرح «هر دانش‌آموز یک مهارت» در استان سمنان اجرایی می‌شود

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: به دنبال اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در مدارس استان با هدف مهارت افزایی دانش آموزان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل خالقی ثمرین شامگاه پنجشنبه در حاشیه دیدار معلمان و کارکنان آموزش و پرورش استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان به میزبانی آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اولویت‌های کاری این اداره کل، تاکید کرد: ارتقای مهارت در بین دانش آموزان در زمره اولویت‌های ما در مجموعه آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در مدارس استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پیگیری لازم برای این طرح با هدف ارتقای مهارت‌های دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

تقدیر از معلمان نمونه

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ارتقای مهارت‌های مدیریتی و افزایش دانش کارکنان دیگر اولویت‌های این اداره کل است، تاکید داشت: چابک سازی اداری دیگر برنامه آموزش و پرورش استان سمنان در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

خالقی ثمرین با بیان اینکه آموزش و پرورش به واسطه در برگیری بزرگترین جامعه هدف مخاطبان را در سراسر استان دارد، بیان داشت: برای ارتباط بین خانواده‌ها و دانش آموزان برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

وی همچنین به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: از ۶۳ معلم نمونه استان سمنان تقدیر به عمل می‌آید همچنین زنگ سپاس از معلم در مدارس استان به اجرا در آمد.

کد خبر 5771427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha