۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲

سرمربی تیم نساجی مازندران:

نساجی برای برد مقابل هوادار به زمین می رود

نساجی برای برد مقابل هوادار به زمین می رود

ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از نظر روحی و روانی برای بازی با هوادار آماده هستیم و برای برد به زمین می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، کارلوس انرخس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار با بیان اینکه مثل همیشه بازی با هوادار سخت خواهد بود گفت بازیکنان با تجربه‌های خوبی دارد و مربی آن سال گذشته قهرمان جام حذفی بوده است.

وی با بیان اینکه تیم هوادار از نظر تکنیکی خیلی خوب است ادامه داد: ناگفته نماند تیم ما با قدرت آماده است تا در بازی نتایج خوبی را کسب کند و کمک هواداران که همواره ما را کمک کردند امیدوارم از این بازی با دست پر خارج شویم.

وی با عنوان اینکه در این بازی می‌رویم تا بجنگیم و ببریم در باره مصدومان تیم گفت: چند بازیکن مصدوم بوده اما بازیکنانی که حاضر هستند آمادگی کامل را دارند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برد برابر پیکان به تیم و بازیکنان انگیزه داده است، افزود: این روحیه برای بازی‌های سختی که در پیش داریم کمک کننده خواهد بود.

وی با اظهار اینکه بازیکنان در طول هفته خوب و با انگیزه کار کردند, تصریح کرد: تیم ما از نظر روحی و روانی برای بازی فردا آماده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره قرعه جام حذفی و بازی برابر استقلال اظهار داشت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم برنده این بازی باشیم اما فعلاً تمرکز خود را بر بازی با هوادار گذاشته‌ایم.

بازی دو تیم نساجی و هوادار عصر شنبه در ورزشگاه وطنی قایمشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5771967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha