۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶

نماینده ولی فقیه در گلستان:

امدادرسانی هلال احمر در سایر کشورها نماد توانمندی آنها است

امدادرسانی هلال احمر در سایر کشورها نماد توانمندی آنها است

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نقش‌آفرینی امدادگران هلال احمر ایران در سایر کشورهای حادثه‌دیده نشانه توانمندی و آمادگی آنها در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه شنبه در دیدار با مسئولان هلال احمر گلستان اظهار کرد: زحمات شما هلال احمری‌ها، مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد.

امام جمعه گرگان افزود: میان مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد؛ کسانی که به مردم خدمت می‌کنند در نزد خداوند محبوب تر هستند و عمل صالح یکی از راه‌های حتمی ورود به بهشت است.

نورمفیدی گفت: کار شما مصداق فرمایش امام حسین (ع) است که همانا حوائج مردم از نعمت‌های خداوند بر شما است.

وی افزود: هلال احمری‌ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

امام جمعه گرگان گفت: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشورهای دیگر همچون ترکیه و سوریه را می‌شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن و توانمندی آنها است.

گفتنی است در ابتدای جلسه قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از خدمات هلال احمر استان در سال گذشته ارائه کرد.

کد خبر 5772945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha