۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

بخشدار بسطام:

مردم روستاهای بسطام مطالبه کتابخانه سیار دارند

مردم روستاهای بسطام مطالبه کتابخانه سیار دارند

شاهرود- بخشدار بسطام با بیان اینکه این بخش به لحاظ کتابخوانی شرایط خوبی دارد اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، گفت: مردم روستاهای بسطام مطالبه کتابخانه سیار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن گرزین شامگاه دوشبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی بسطام به میزبانی بخشداری با بیان اینکه بسطام ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه مطالعه و کتابخوانی و همچنین کتابخانه های عمومی دارد، تاکید داشت: یکی از مطالبات مردم غنا بخشیدن به کتابخانه های عمومی به لحاظ کتاب است.

وی با بیان اینکه بسطام دارای جمعیت بسیاری دارد و لذا نیاز است که کتابخانه های عمومی این بخش توسعه خوبی داشته باشند، تاکید داشت: کتابخانه سیار می‌تواند فاصله ما به لحاظ کتابخوانی را تا نقطه مطلوب قدری کاهش دهد لذا امیدواریم که کتابخانه های عمومی استان به این امر، عنایت داشته باشد.

بخشدار بسطام همچنین ترویج مطالعه درست به خصوص در بین نسل جوان را یک ضرورت دانست و گفت: دسترسی سریع و آسان نسل جدید به فضای مجازی و اینترنت ضروت ترویج اگاهی و کتابخوانی را دو چندان نیز می‌کند.

ظرفیت‌های کتابخوانی در بسطام

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های کتابخوانی در بسطام گفت: در جشنواره ملی رضوی کتابخوانی بخش بسطام شاهرود پارسال در رتبه‌های برترکشور قرار گرفت که نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی در این بخش وجود دارد.

سید ابراهیم موسوی با بیان اینکه بخش بسطام همچنین دارای ظرفیت جوان بسیار خوبی است، تاکید کرد: استفاده از خیران برای توسعه کتابخانه های عمومی این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به طرح‌های توسعه و ترویج مطالعه در بسطام اشاره کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و دولتی و … می‌خواهیم تا با عضویت در کتابخانه عمومی در ترویج فرهنگ مطالعه نقش آفرین باشند.

کد خبر 5774950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha