۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

اولویت شوراها تقویت زیرساخت ها به منظور دستیابی به شهر پویا باشد

اولویت شوراها تقویت زیرساخت ها به منظور دستیابی به شهر پویا باشد

جهرم-رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: توسعه همه جانبه شهر و تقویت زیرساخت ها به منظور رسیدن به یک شهر سالم و پویا مهمترین اولویت شوراهای شهر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلیمی ظهر پنجشنبه در جمع دهیاران و شوراهای شهرستان جهرم اظهار داشت: شوراها نماد جمهوریت نظام هستند که متکی به آرای مردم و تجلی در نظام شورای کشور است و از سطح روستا تا سطح بالای کشور را دربرمی‌گیرد.

وی افزود: توسعه همه جانبه شهر و تقویت زیر ساخت‌ها به منظور رسیدن به یک شهر سالم و پویا مهمترین اولویت شورای شهر باشد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۱۴۲۷ شهرداری و بیش از ۲۵ هزار دهیاری در سطح کشور داریم، گفت: سازمان شهرداری یک سازمان هدایتگر و سیاست گذار است.

سلیمی با اشاره به اینکه جهرم همچنان جای بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت دارد، اظهار کرد: کاملاً واضح و مشخص است که جهرم در چند سال گذشته یک جهش پرسرعت و پرقدرت داشته است.

وی با بیان اینکه همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را نمی‌توان با کمک دولت اداره کرد، افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی متأسفانه در برخی شهرداری‌ها نادیده گرفته می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، افزایش سرمایه اجتماعی مردم را در گرو خدمت صادقانه مسئولان دانست و گفت: شوراها در انتخابات خود به خصوص انتخاب شهردار دقت ویژه ای کنند.

کد خبر 5777443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha