۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

سرپرست فرمانداری قزوین:

ارتش پشتوانه مردم و کشور است

ارتش پشتوانه مردم و کشور است

قزوین- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: ارتش پشتوانه و نقطه‌ی قوتی است که مردم و کشور از آن برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسن اسلامی صدر بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با امیر علی زمانی فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با بیان اینکه حفظ نظام و مرزهای جمهوری اسلامی مرهون تلاش ارتش جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم متوجه می‌شویم که نقشه ایران در طول سال‌های مختلف دچار تغییر شده و بسیاری از مناطق راهبردی و مهم ایران بدون هیچ‌گونه درگیری و مقاومت واگذار شده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی با صلابت در مرزها حضور پیدا کرد و در کنار نیروی انتظامی و سپاه، اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران عزیزمان مورد تجاوز قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، تاکید کرد: ارتش پشتوانه و نقطه‌ی قوتی است که مردم و کشور از آن برخوردارند، سربلندی و عزتی که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای این ملت به همراه آوردند همچون مدال افتخار است، نیروهای ارتش در عرصه‌های مختلف در کنار سایر نیروهای نظامی حضور دارد و علاوه بر امنیت و حفاظت از مرزها در عرصه‌های خدمات رسانی نیز همکاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات کم‌کاری متولیان حوزه فرهنگ سبب می‌شود فتنه‌هایی در داخل مرزها رخ دهد اما همواره با تدبیر پدرانه مقام معظم رهبری از فتنه پیروز خارج می‌شویم. در فتنه اخیر پیش آمده نیز ارتش در کنار ملت قرار گرفت و اجازه نداد عده‌ای سودجو و اغتشاشگر ذهنیت مردم نسبت به ارتش را خراب کنند.

اسلامی صدر یادآور شد: مقام معظم رهبری با ورود پدرانه به موضوع اغتشاشات، با تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر موافقت کردند به طوری که پرونده متهمان و محکومان درصورت داشتن شرایط مندرج در هر مرحله‌ای که باشد مختومه شود؛ این تدبیر نشان داد که ایران برای همیشه یکپارچه خواهد ماند و همه ما در کنار هم برای ایران قوی تلاش می‌کنیم.

کد خبر 5777671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha