۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

بعد از پایان مسابقات صورت گرفت؛

اظهارات کاپیتان‌های قهرمان و نایب قهرمان/ لیگ برتر متفاوت با قبل

اظهارات کاپیتان‌های قهرمان و نایب قهرمان/ لیگ برتر متفاوت با قبل

فینال لیگ برتر هندبال بانوان ایران در حالی با قهرمانی تیم سنگ آهنگ بافق یزد به اتمام رسید که بازیکنان دو تیم معتقدند شاهد برگزاری لیگی متفاوت در این دوره بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دور برگشت فینال هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با برگزاری دیدار بین دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون در تالار هندبال تهران پیگیری شد در پایان تیم سنگ آهن بافق یزد با یک برد و یک باخت در دیدارهای پلی آف و با اختلاف دو گل توانست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

هانیه بذرافکن ملی پوش هندبال ایران و کاپیتان تیم شهید شاملی کازرون پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران گفت: با وجود برد در این دیدار بازی خوبی ارائه دادیم و ما توانستیم در بازی برگشت با ۸ گل برنده دیدار فینال باشیم اما به دلیل اختلاف گل به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم با کسب این برد نشان دادیم از قهرمانی چیزی کم نداریم و قهرمانی لیاقت تیم ما بود در این رقابت‌ها تجربه خوبی را کسب کردیم و با نمایش خوبی که در رقابت‌ها داشتیم نشان دادیم می‌توانیم قهرمان لیگ باشیم.

وی افزود: کاپیتان تیم همیشه ۷۰ درصد در موفقیت‌های تیم نقش دارد. من به عنوان کاپیتان و دروازه بان همزمان باید به بچه‌ها روحیه نیز می‌دادم و در پست خودم نیز بازی قابل قبولی ارائه می‌کردم و توانستم در این موقعیت به هم تیمی‌های خودم کمک کنم.

کاپیتان تیم شهید شاملی کازرون در خصوص اینکه آیا این تیم شانس حضور در جام باشگاه‌های آسیا را خواهد داشت یا خیر گفت: قرار بود دو سال قبل راهی بازی باشگاه‌های آسیا شویم اما این اتفاق نیفتاد نمی دانم برنامه حامی ما به چه شکل است.

بذرافکن در مورد فتح رقابت‌های سال جاری نیز گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته سطح تیم‌ها بسیار خوب شده بود و تقریباً دو یا سه بازیکن ملی پوش درهر تیمی بازی می‌کردند حضور بازیکنان نوجوان و جوانی که در رقابت‌های بین المللی، آسیایی و جهانی تجربه داشتند و تیم‌های لیگ باعث شده بود تا شاهد یک لیگ پویا و بسیار خوب باشیم.

مینا وطن پرست کاپیتان تیم سنگ آهن بافق یزد نیز با بیان اینکه توانستیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گبذاریم گفت: خدا را شکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب در مرحله فینال قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم. هر چند بازی نهایی را به تیم شاملی واگذار کردیم اما در نهایت قهرمان شدیم.

وی در مورد وضعیت تیم خود در بازی آخر گفت: ما در این بازی تمرکز لازم را نداشتیم و نتانستیم کارهایی که مربی می‌خواست را انجام دهیم اما در نهایت با اختلاف گل‌های زده شده توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

هندبالیست تیم ملی ادامه داد: تیم سنگ آهن بافق یزد امسال تیم متفاوت‌تری بود شاکله تیم متشکل از بازیکنان نوجوان و جوانی بود که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی را داشتند. همین تجربه برای ما کافی بود تا بتوانیم در بازی‌های لیگ نمایش خوبی را به اجرا درآورده و در نهایت کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.

کد خبر 5778770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha