۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷

امانی:

دبیرخانه مرکزی مشارکت‌های محلات باید در معاونت فرهنگی شکل بگیرد

دبیرخانه مرکزی مشارکت‌های محلات باید در معاونت فرهنگی شکل بگیرد

عضو شورای شهر تهران گفت: دبیرخانه مرکزی مشارکت‌های محلات در معاونت فرهنگی تشکیل می‌شود و وظایف و اختیارات آن توسط شهرداری تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران دیشب ساعت ۲۰ پیامکی آمد و اعلام شد دفتر معاونت اجتماعی اعضای شورای شهر را دعوت کرده است تا در جلسه‌ای که شهردار تهران می‌خواهد به اعضای هیأت امنای محلات حکم دهد شرکت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها تلاش بسیاری شد تا متوجه شویم این چه موضوعی است و از توضیحات معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قانع نشدم و از تاریخ لازم‌الاجرا شدن مصوبه تشکیل ستاد محلات، مصوبه ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی ملغی شده است.

امانی گفت: ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی وجود ندارد تا وقتی که دوباره این ستاد تشکیل شود همچنین در این مصوبه آمده است که دبیرخانه مرکزی مشارکت‌های محلات در معاونت فرهنگی تشکیل می‌شود و وظایف و اختیارات آن توسط شهرداری تهیه می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: اما هیچکدام از آئین نامه‌ها به تصویب نرسیده و قابل اجرا نیست و سوال این است که افرادی که قرار است امروز از شهردار تهران حکم دریافت کنند بر اساس چه مصوبه‌ای بوده است و مستندات قانونی آنها کجاست و اصلاً با کدام روش و اساسنامه قرار است این افراد کار کنند.

وی گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم این مراسم را لغو کند.

کد خبر 5779421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha