۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰

همکاری جشنواره بین‌المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر تهران

همکاری جشنواره بین‌المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر تهران

دبیر جشنواره بین‌المللی جایزه «عکس ۵»، از همکاری با موزه هنرهای معاصر تهران در چهارمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده مستندساز و دبیر جایزه «عکس ۵» با بیان این موضوع، گفت: از روز اول و شکل‌گیری این جشنواره شورای سیاست‌گذاری جشنواره به ویژه رئیس شورا لیلی گلستان بهترین مکان برگزاری این جشنواره را که رویکرد عکس و ویدئو آرت دارد و هنرمندان زیادی از سرتاسر جهان در آن مشارکت می‌کنند، موزه هنرهای معاصر تهران می‌دانست.

وی بیان کرد: موزه هنرهای معاصر خود به تنهایی لوگویی جهانی است و همه هنرمندان جهان آن را می‌شناسند در نتیجه کار را برای عرصه بین‌المللی هموارتر می‌کند. به دلایلی این جشنواره در سه دوره اول در موزه سینمای کشور برگزار شد اما امسال چهارمین دوره این جشنواره در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره بین‌المللی جایزه «عکس ۵» گفت: البته این جشنواره با موزه هنرهای معاصر تهران همکاری داشته است زیرا دو سال در روز ملی سینما دوره‌های تخصصی را با همکاری سینما تک برگزار کردیم که امسال نیز آن بخش با همکاری سینما تک موزه هنرهای معاصر به شکل ویژه‌ای برگزار می‌شود. در این دوره افتتاحیه و بزرگداشت عباس کیارستمی با همکاری موزه هنرهای معاصر که شامل برنامه‌های ویژه‌ای است برگزار می‌شود که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می‌یابد. در برگزاری این دوره عبادرضا اسلامی رئیس موزه هنرهای معاصر بسیار با ما همکاری کردند که برای اولین بار با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران جایزه ویژه عباس کیارستمی به همراه تندیس دوربین طلا که مهم‌ترین جایزه این جشنواره است به عکاسان داخلی یا خارجی اهدا می‌شود. همچنین ورود به این مراسم برای عموم آزاد است.

کد خبر 5780008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha