۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

خروج دام از استان ایلام بدون مجوز ممنوع است

خروج دام از استان ایلام بدون مجوز ممنوع است

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: خروج دام از این استان بدون مجوز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: با همکاری همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه‌های متولی استان سازوکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای اجرای مصوبات نشست قبلی این ستاد، افزود: نظارت‌ها بر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید استمرار داشته باشد تا شاهد محدود شدن فعالیت قاچاقچیان باشیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: قاچاق تبعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد به همین دلیل مقابله با آن بسیار حائز اهمیت است و در این راستا ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی به تکالیف خود در این راستا عمل کنند.

حسنی در ادامه خواستار تشدید نظارت‌ها شد و تاکید کرد: باید تمامی مبادی قاچاق در استان مسدود و با جدیت با قاچاقچیان برخورد قانونی شود.

وی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات سنگین که بارنامه ندارد و با هدف سوخت قاچاق فعالیت می‌کنند برای مقابله با آنان باید گشت مشترک فعال شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به اشاره به وضعیت گمرگ و پایانه مهران، افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات در پایانه مرزی از جمله سیم‌کارت فروشی خارج از عُرف برچیده و سامانه بلیط فروشی راه‌اندازی و گمرگ مهران ساماندهی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید بر جلوگیری از خروج دام از استان، گفت: خروج هر گونه دام از استان به جز موارد استثنا ممنون و باید هر خروج دام با مجوز دامپزشکی و عشایری انجام شود.

کد خبر 5780781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha