۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۰

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فردوس خبر داد؛

وقف موقوفه ای به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در فردوس

وقف موقوفه ای به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در فردوس

بیرجند-رئیس اداره اوقاف وامور خیریه فردوس گفت: در یک عمل خداپسندانه و خیر خواهانه واقف نیک‌اندیش ۲۰۰ مترمربع از باغ‌منزل  پدری خود را نیت انجام امورات قرآنی،در شهرستان فردوس وقف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قیصری امروز در جمع خبرنگاران در فردوس اظهار کرد: قرآن کتابی برای هدایت بشریت بوده و به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) که خداوند راه سعادت انسان‌ها و برنامه زندگی بشر را در آن قرار داده است.

وی به سنت حسنه وقف اشاره داشت و افزود: وقف از افتخارات مکتب اسلام بوده و همچنین از مؤثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از وقف ۲۰۰ مترمربع از یک باغ منزل در فردوس توسط آقای علیرضا پارسا خبر داد و گفت: عوائد حاصل از این وقف جهت امور قرآنی شهرستان فردوس هزینه می‌شود.

قیصری ادامه داد: ارزش این موقوفه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیا اینکه اداره اوقاف و امور خیریه، متولی امامزادگان و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و یا برگزاری مسابقات‌های قرآن‌کریم است، بیان داشت: فعالیت‌های مختلف قرآن کریم از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و طرح تربیت قرآنی کریم و ترویج فرهنگ وقف را در طول سال این اداره دنبال می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها نیازمند حمایت‌های معنوی و مادی بوده و یکی از بهترین ظرفیت‌ها وجود موقوفات قرآنی در سطح استان به شمار می‌رود.

کد خبر 5782254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha