۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۱

در بوشهر؛

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی تجلیل شدند

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در آئینی با حضور با مسئولان کشوری و استانی در بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مجموع ۷۳۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی از سوی هیأت داوران در بخش داستان کودک سیده نرگس میرفیضی از استان قم با اثر «سرزمین بی هیس هیس»، سیده مریم مهربانخو از استان گلستان با اثر "بهار و انتظار طلوع" و فاطمه مباهات از استان بوشهر با اثر "چادر مادرم" به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

در بخش داستان نوجوان به عنوان که بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را به خود اختصاص داده بود منیره هاشمی از استان خراسان رضوی با اثر «دنیای پشت کوه‌ها»، عابدین زارع از استان فارسبا اثر «گنگ خوابدیده» و مهدی زارع از استان فارس با اثر «پنج نامه پشت پنجره فولاد» به ترتیب رتبه‌های برتر این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش طرح رمان نیز مهدی اکبری شهپر از استان قم با طرح «دالوران گروه هشت» و نوید ظریف کریمی از استان خراسان رضوی با طرح «برادرگفته» به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

برگزیدگان جشنواره در آئینی با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار تجلیل شدند.

همچنین با اعلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از سوی رهبر معظم انقلاب به ۱۶ برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی هر کدام ۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

به گفته آیت الله صفایی بوشهری ۱۶ فرد برگزیده جشنواره با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

کد خبر 5783924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha